UCBMEDIA … et Ord til Dagen ... Dansk DK Norsk NO Svensk SE Grønlandsk GL Gave Gave til UCB

2016-06-24Læs et Ord til Dagen i dag (2016-06-25)2016-06-26
Ord for 2016-06-25
25. juni
Gud ønsker at velsigne dig økonomisk
"... I får rigeligt af alt til al gavmildhed ..." 2. Kor 9,11
Når du giver et bidrag for at opfylde denne bøn i Fadervor: Komme dit rige, ske din vilje som i himlen således også på jorden (Mattæus 6,10), vil han sørge for, at du har alt, hvad du behøver, når du har brug for det. Det er hans garanti, og derfor behøver du ikke at være bange for at give. Faktisk, er der virkelig kun een ting, du bør være bekymret om, når det handler om at give: Ikke holde så meget tilbage, at Gud ikke længere er involveret i din økonomi.
Der er intet, du kan gøre, for at fortjene Guds kærlighed, men du skal tro og følge hans instruktioner, hvis du ønsker at vandre i hans velsignelser. Så her er et spørgsmål, du bør stille dig selv: "Hvem er bedst i stand til at opfylde mine behov, Gud eller jeg?" Hvis du er generøs overfor Gud, vil han sørge for, at du har mere end nok til, at du kan fortsætte med at være generøs.
Men først vil han se dig investere mere i sit rige - ikke for at få, hvad du ønsker fra ham, men fordi du værdsætter hans evige formål mere end dine egne interesser. Er du parat til at træde ud i tro og drage fordel af loven om ​​høsten ved at invitere Gud til at blive involveret i din økonomi? Penge er ofte den sidste dør, vi åbner for Gud, fordi vi synes, de repræsenterer vores sikkerhed. Hvis du virkelig ønsker at blive sikker økonomisk, må du få Gud involveret i din økonomi så hurtigt som muligt. Jo før du begynder at så, jo hurtigere vil du begynde at høste. Og når det sker, vil du aldrig mere gøre tingene på den måde, du er vant til.
Bibellæseplan: Ordsp 25; Fil 2; 1. Kong 13-14

… stille stunder styrker …

Bestil den trykte udgave af et “Ord til Dagen”. word@UCB.dk
UCB MEDIA, Box 92, 2770 Kastrup.
tlf. 32 340 112
... et Ord til Dagen hviler på frivllige gaver. Tak for din gave.